#70419: "Mouvement sur pont de chemin de fer"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
oui, ne sais pas
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
oui, ne sais pas
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
oui, ne sais pas
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
oui, ne sais pas
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
oui, ne sais pas
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
oui, ne sais pas
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
Raportų istorija
Move #188: Infantery don't stop on railroad.
Moves #387-388: Armor don't stop on railroad bridge.
The bridge in hex E5 should have the effect of Terrain 37 “Railroad Bridges” and not the effect of Terrain 9 “Bridges”.
Infantry does not have to stop on railroad as per the rules.
In the scenario, the tile is a railroad bridge but in the database it is a standard bridge. will be fixed in next release.
imgur.com/a/EuahOzf
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
