#61056: "Possessedd Demon Slayer reacted to demon power while turned"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
93
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
93
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
93
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
93
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
93
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
93
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Kokia tavo naršyklė?
Firefox 97
Raportų istorija
Not a bug.
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
