#56026: "Freeze Time didn't work on the turn I bought it"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
Yes, visible, Move 71
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Yes, visible, Move 71
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
Yes, visible, Move 71
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
Yes, visible, Move 71
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
Yes, visible, Move 71
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Yes, visible, Move 71
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v96
Raportų istorija
Happened here to me on this Arena turn-based table, I also rolled 111 then converted a Cultist into energy and bought it and nada....
I've seen multiple cases where it worked properly otherwise so I'm not sure why it didn't work when I tried...is it related to the Cultist energy conversion?
Happened here during Arena.... when will this be fixed? It's been almost a year hasn't it?
Turn 149
Now, this is sligthly different, as I took the Wicked Tile Fluxling and copied Time Freeze(m,so could be the same case for power card Mimic). Ofcourse Fluxling activates in an earlier phase during resolving, while Mimic only does after in the Buying phase.
"This might be a technicality in the rules where freeze time only activates at the time you resolve 111. Since you would have already resolved 111 before you bought the card, you might just have to wait until your next turn before you can use it."
If it's a technicality, then it doesn't come from a strict reading of the card itself. For some reason, I can't copy the text from the card in the game, so I can't paste it here, but it begins with "On a turn where you score 1 1 1...", and has no further stipulation. So, the reasonable thing to do would be to check at end of turn whether the 1-1-1 condition holds, and trigger the extra turn accordingly.
- Sunken Temple (acts as a temparary evolution, not a permanent one).
- Electric Carrot (never lets opponents choose to give energy instead of losing an extra heart).
- Unstable DNA (lets player using card exchange for any card, not just one that's owned by the player they were smashed by).
I know this is the wrong thread for these, but there have been reports about these for a while and nothing has been done about them yet. Thank you!
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
