#51649: "problème avec déclenchement du bonus 14 ligne Beijing"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
Valider la pose de ma loco 10.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Valider la pose de ma loco 10.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
Valider la pose de ma loco 10.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
Valider la pose de ma loco 10.
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
Cette action n'est pas autorisée par les règles : Vous avez débloqué un jeton avantage mais ne l'avez pas placé.
Le problème c'est qu'au déclenche de l'action, cela me propose pas de prendre mon bonus... • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
Valider la pose de ma loco 10.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Valider la pose de ma loco 10.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v95
Raportų istorija
Pour les similitudes:
- déclenchement du bonus 14 ligne Beijing (choix bonus 4 déplacement de rails)
- déclenchement ensuite d'une pose de locco en position 1 sur ligne Beijing
A la validation des actions, erreur avec message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null"
Pb reproductible , la touche F5 ne résout rien.
Navigateur: Version 1.34.80 Chromium: 97.0.4692.71 (Build officiel) (64 bits)
Reproduit sur téléphone également (Androide 11)
Détail actions:
2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #13 → BEIJING-BAOTOU #14 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #5 → → Emplacement pour une usine #17 → → Locco9 BEIJING-BAOTOU → Réserve → → Emplacement pour une usine #18 → → TOKYO-OSAKA #4 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null" occurs when i validate actions.
Détail actions:
Conducteur 14 : 2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #14 → BEIJING-BAOTOU #15 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #6 → → TOKYO-OSAKA #5 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Move #175
Progress 86%
The same from above.
When using a Locomotive #9 at Beijing in addition to #4 and #1, I should unlock Idea token un 14, but it doesn't work and, moreover, system says it's not allowed by the rules: "Operation is not allowed by the rules: You unlocked Advantage Token but did not place it".
I cannot place it if system does not offer me the chance!
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
