#42070: "card used twice while counting the objective cards"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
move #68 (end of game)
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
move #68 (end of game)
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
move #68 (end of game)
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
move #68 (end of game)
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
move #68 (end of game)
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
move #68 (end of game)
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
Raportų istorija
the English rules are incorrect. Each card can only be counted once per objective! The editor is French and you might look up the French rules if you want to :-)
I'm not sure about the count but maybe the rules are misinterpreted on my side
If I understand well, my opponent scored the same cards on the left for 2 objectives
- Common Blue, Blue , Red
- Secret Purple Purple Blue
Top blue card is used twice but maybe it is possible as it is not the same objective
Thank you for your confirmation
Best Regards
This is not the first time that happens to me.
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
