#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
Yes, move 90
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Yes, move 90
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
Yes, move 90
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
Yes, move 90
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
Yes, move 90
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Yes, move 90
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Kokia tavo naršyklė?
Mozilla v5
Raportų istorija
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
