#13968: "Bug in Yellow-power"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Aprašykite rodomą problemą. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v78
Raportų istorija
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
boardgamearena.com/gamereview?table=517183363 Move#129
"Purple power: Luca1981 sends an uncovered Bubblee to the opposing Planet"
The game allowed the wrong bubblee to be sent. The player sent the second-to-top (green) bubblee, which was covered by another (yellow) bubblee.
The bug can affect both yellow and purple powers, when a column is temporarily overfilled until a player sends a bubblee away (to their score area, or to their opponent's planet). The rules allow the player to choose any "free"/"uncovered" bubblee to send. The rules state that "A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it." The player *should* be able to send the topmost bubblee, which is temporarily overflowing from their planet. Instead, the BGA implementation lets them send the bubblee from the topmost of the four positions in the 4x5 planet grid, even though that bubblee is covered by the newly-fallen bubblee.
This bug has been reported previously, without any action/fix.
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- Jei turite klaidos nuotrauką (rekomenduojama padaryti), galite panaudoti Imgur.com bei nuotrauką įkelti bei čia įklijuoti nuorodą.
