#130688: "Ziele beanspruchen / Titel Space"
Apie ką šis pranešimas?
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Kas nutiko? Pasirinkite iš žemiau esančio sąrašo
Patikrinkite, ar jau yra pranešimas apie tą patį dalyką
Jei taip, balsuokite už šią ataskaitą. Ataskaitos su dauguma balsų pateikiamos PRIORITETU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalus apibūdinimas
-
• Jei ekrane matote kokį nors klaidos pranešimą, įklijuokite jį čia.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Prašome paaiškinti, ką norėjote padaryti, ką padarėte ir kas atsitiko
Zug 410
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Kas buvo pavaizduota ekrane, tave užblokavus (juodas ekranas? Nepilna žaidimo sąsaja? Klaidos pranešimas?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Į kurias taisykles neatsižvelgiama BGA žaidimo versijoje
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Ar taisyklių pažeidimas matomas žaidimo atkartojime? Jeigu taip, kuris veiksmo numeris?
Zug 410
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Kurį žaidimo veiksmą norėjai atlikti?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Ką reikia padaryti, kad iššauktum šį žaidimo veiksmą?
Zug 410
-
• Kas įvyko kai bandei tai padaryti (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Kuriuo žaidimo metu problema atsirado (koks buvo tuometinis žaidimo nurodymas)?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kas įvyko kai bandei atlikti žaidimo veiksmą (klaidos pranešimas, žaidimo būsenos pranešimas, ...)?
Zug 410
• Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Aprašykite rodomą problemą. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Prašome nukopijuoti / įklijuoti tekstą, rodomą anglų kalba, o ne savo kalba. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ar šis tekstas yra translation system? Jei taip, ar jis buvo išverstas daugiau nei 24 valandas?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
-
• Prašome paaiškinti siūlomą pakeitimą tiksliai ir glaustai, kad būtų kuo lengviau suprasti, ką jūs siūlote.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Kokia tavo naršyklė?
Google Chrome v126
Raportų istorija
Previously, it checked if you can score a scoring card and presented you with the button only if this was the case.
Papildyti šį raportą
- Kitas stalo ID / ėjimo ID
- Ar F5 išsprendė šią problemą?
- Ar problemos atsirado keletą kartų? Kiekvieną kartą? Atsitiktiniu metu?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
